خانه ی موقتی

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

خانه ی موقتی

یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

خانه ی موقتی

بـسْـمِ اللَّه

+ این جا فقط دل می نگارد(جایی برای گفتن نظرات شخصی... )
+مخاطب اصلی پست ها خودم هستم ببخشید اگر حال دل شما هم بود
+میشه واسم دعا کنید؟

ان شاء الله بودن هایم مفید باشد
(برکت زیاد بودن نیست؛جاری و مفید بودن است -طوفانی دیگر در راه است/سید مهدی شجاعی)


جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

هرمِ ملت!

در پست قبل بحث های دوستانه ای داشتیم

همسر سید علی* مثال هرم را زد

از آن روز برای خودم واکاوی این هرم را می نمایم...


اگر نقشه هرم به شکل زیر باشد:


از راس شروع کردم به واکاوی :


راس هرم که بهترین راس ممکن در شرایط غیبت امام معصوم مان است... گذر زمان و فراز و نشیب ها نشان داده که در حال حاضر نداریم بهتر ازین عزیز

و این که به حد کافی برای بخش های دیگر آزمون و خطا داشته ایم و اگر این رکن اساسی مملکت اسلامی نبود معلوم نبود که انقلاب ما به کجا برود

از راس کمی نگاهم را آن طرف تر بردم ... رسیدم به گروهی که سر گروهش بر اساس انتخابِ کف هرم (مردم) است و بقیه اعضا گروه وابسته به انتخابِ منتخبِ کف!!

سر گروهشان  همواره کم کاری و گل کاری های -شما بخوانید گندم کاری-خود را بر گردن مردمانی می اندازند که در زمان اشکانیان زندگی می کرده اند  و این که مدام آسایش کف هرم را وابسته به غرب می داند و... وقتی یک سر گروه مدام این حرف ها را به گروه و به کل هرم تزریق کند  بعید نیست که زیر گروهش هم با او هم نوا شوند و همین ...ها را تحویل هرم دهند

این که دائم چرخیدن چرخ همه چیز را وابسته به غرب می داند باعث شده ذهنم برود به این سمت که مبادا وجود خودشان هم وابسته به آن ها است !

این گروه خیلی راحت می توانند با احساس مردم بازی نموده و عزت مندی را از آن ها بگیرند

و...

پس گروهی است که هم می تواند خیلی سازنده باشد هم خیلی مخرب

از این گروه فاصله گرفته و به گروه کناریش می روم

گروهی که از سر گروهش تا تک تک زیر گروه هایش به انتخاب کف هرم است

این گروه به نظر من مهم تر از گروه قبلی است چون علاوه بر وظایف اصلی اش یک وظیفه ی دیگر را هم ایفا می کند و آن تب سنجی کف هرم است

این گروه است که نشان می دهد مردمان کدام قسمت از کشور از چه کسانی خسته شده اند و به چه کسانی امید بسته اند

این را به راحتی می توان از روی شعار های انتخاباتی منتخبین متوجه شد

علاوه بر این  می توان دانست که کف هرم چقدر به بصیرت رسیده اند و چقدر از بصیرت فاصله گرفته اند

حتی از درصد شرکت ساکنین هر منطقه از کف هم می توان دانست که کجا ها نیاز به توجه بیشتری دارد تا این گونه از انتخاب و حق مسلم شان کناره نگیرند و کجا ها نیاز به تقویت دارد تا همیشه در صحنه باقی بماند


خب، این ها واکاوی های من بود

من از کف به راس نگاه کردم... نگاه از کف به راس و به باقی گروه ها کاری است که اکثر اوقات از ساکنین کف سر میزند

از راس می شود کف را دید

اما انگار از میانه هرم این امکان وجود ندارد!!





* ممنونم از شما


منطقه امن همیشه خوب نیست گاهی بد نیست بگوییم تا بقیه هم بدانند لطفا بفرمایید هر آن چه را باید

ممنون :)


ناشناس نظر داده بشه بهتره از این هستش که اصلا حرفی زده نشه و حل نشده بمونه = این پست نظر دهی به صورت ناشناس واسش فعال ولی ترجیحا شناس نظر بدهید... ممنون :)


نظرات بدون تائید نمایش داده می شود


برنامه ی جدید خانه ی موقتی

جمعه ی اول و سوم هر ماه دوستم

جمعه ی دوم و چهارم خودم

ان شاءالله



۹۵/۰۳/۲۸
کوثر متقی

نظرات  (۲۷)

درباره روحانی باور کنید دارید اشتباه می کنید.
این دولت تنها دولتیه که شاخص صادرات در اون از واردات بیشتره و این برای اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب اتفاق افتاده. 
همچنین اولین دولتی که توانسته در فاصله سه سال تورم حدود 45 درصد (شاید هم بیشتر) رو برسونه به حدود 9 درصد. 
دولت روحانی در این سه سال تمام تلاشش فقط بر این بوده که عذر می خوام گند و کثافت هایی که احمدی نژاد ریخته رو جمع و جور کنه. روحانی یه دولت ورشکسته تحویل گرفت. هر چقدر هم بخواد تمیز کاری کنه باز بوی گند دولت قبل تا چند وقت خواهد ماند. دولت احمدی نژاد 800 میلیارد دلار فقط درامد نفتی داشته اما اصلا معلوم نیست این پول چی شده. این رو من نمی گم نماینده مجلس می گه.
دولت روحانی تنها دولتی که خود رهبری گفته که این دولت در راستای اقتصاد ( ایشون وقتی از اقتصاد حرف می زنه منظورش اقتصاد مقاومتی چون بقیه مدل های اقتصادی رو کلا قبول نداره) گام های بلندی برداشته. 
اگر خواستین یه نمودار که چند وقت پیش ایسنا به گمونم منتشر کرد رو براتون می فرستم که ثابت می کنه دولت به شدت داره از واردات بی رویه مخصوصا واردات کالای لوکس جلوگیری می کنه که این دقیقا عکس اون چیزی رو نشون می ده که شما می گین. دولتی که متکی به غرب و کلا خارج باشه قاعدتا واردات باید توش افزایش پیدا کنه. 
اگر می بینید که از سرمایه گذاران غربی داره استفاده می کنه علتش اینه که نه دولت نه بنگاه های اقتصادی پول کافی ندارن.
بعد در مورد قوه قضائیه صحبت نکردین، بد ترین و فاسدترین قوه بین سه قوه ما همین قوه قضائیه است. این رو من نمی گم کسانی که با قوه قضائیه ارتباط مستقیم دارن می گن، بی نظمی، بی انضباطی، بی قانونی، رشوه و تبعیض در این قوه بی داد می کنه. مثالش حکمی که برای وزیر کار سابق و معاون اول رییس جمهور سابق بردین و حکمی که برای مرتضوی هی به تعویق می اندازن و کلی رفتار هایی وقیح دیگه.
احمدی نژاد تا حالا به عنوان متهم سه بار به دادگاه احضار شده و هر سه بار غیبت کرده. قاعده بر اینه که در صورتی که این اتفاق بیوفته باید متهم دستگیر و به دادگاه آورده بشه. احمدی نژاد الان هیچ مصونیت قضایی نداره که بخوان دستگیرش نکنن. این ضعف قوه قضاست که نمی تونه. 
تو رو خدا، تو رو خدا با چشم های باز به اطراف نگاه کنید. اگر حرف های شما قابل تصدیق بود اولین نفر خودم می اومدم و می نوشتم کاملا درسته. بخش مجلس رو فقط می تونم قبول کنم.
پاسخ:
ممنونم از اینکه نظرتون را فرمودید
دولت احمدی نژاد دولت خوبی نبود !این جمله خیلی مطلق بود!! این طور نیست؟ چون به نظر من احمدی نژاد در کنار بی تدبیری ها و خودرایی هایی که داشت کارهای مثبت هم انجام داد و گرنه دو دوره پشت سر هم رای نمی آورد پس اون قدر هام بد نبود
جناب روحانی هم مطلق بد نیست که اگر بد بود به سرانجام بنی صدر دچار شده بود پس با ایشون هم مطلق بر خورد نمیشه و علاوه بر این ها ایشون دولت مستقر هستند و بی احترامی به رئیس جمهور مملکت از نظر من و از نظر شرع و عرف خلی جالبناک نیست
غیب شدن درآمدهای نفتی اختصاص به زمان احمدی نژاد نداره فقط فرق احمدی نژاد با روحانی و خاتمی اینِ که پشت گرمی به رئیس غیبیزاسیون! این درآمدها و خیلی دیگه از درآمدهای نداشته برای همین الان این قدر تو بوق کردن رفتارهاشو
 درمورد راس نظام این که ما الان در عصر غیبت هستیم + جامعه باید به سمتی بره که برای ظهور فراهم بشه +نیاز به "ولی فقیه" داریم با تمام شرایط لازمش =در زمان حاضر بهتر از ایشون نداریم وظیفه ی من بچه شیعه این هستش که ولایت پذیر باشم تا به اون هدفی که این کشتی میخواد بره برسم... اگر هر کدوممون بخواهیم راه خودمون را بریم و اعمال نظر کنیم نمیشه همون طور که واسه گروه های خیلی کوچیک هم سر گروه لازم
اینی که ایشون میان و از اقتصاد مقاومتی صحبت میکنن دلیلش این که مثل من فقط چند سال قبل و چند سال بعد را در نظر ندارن بلکه طرف هامون را درست می شناسن و اصلا این نشون دهنده ی درایت و قدرت بالاشون در بررسی امور و نشون دهنده ی شایستگی شون
سر گروه قوه ی قضاییه با راس هرمِ انتخابش چون راس هرم را قبول دارم به درست بودن انتخابشون هم مومنم!(یعنی میگم لابد بین بقیه ایشون را ارجح دیدن) من هم قاضیانی خیلی خوب و وکیلان کار درست کم سراغ ندارم در این قوه!اما زیر گروه ترهاشون را نمی دونم به نظرم شاید  خیلی هاش طبیعت قوه ی قضاییه ست!!! به غیر رشوه و... این ها که مختص این گروه نیست متاسفانه
خیلی از رفتارها از جمله اینی که شما میگید به خاطر مصلحت نظام همون طور که برای مهدی هاشمی اون طوری که باید و شاید حق صادر نشد 

ممنونم بازم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۴ آب‌گینه موسوی
گندم‌کاری! :))
پاسخ:
:)))

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۰ آب‌گینه موسوی

خب اگر بخواهم صریح نظرم را بگویم، این است که من اصلاً به این هرم و جمهوری باور ندارم. فعلاً اقتضائات زندگیِ مُلک و دنیای زشتِ ماست! من به حکومتِ دیکاتوری و ما فرمودیم اعتقاد دارم! حکومتِ صاحبِ امر! :)  آن‌جا دیگر خبری از جمهوری و خبرگان و انتخابات و رآسِ هرم و کفِ هرم نیست؛ بحمدلله و المنّة!

اللّهمّ رزقنا...

پاسخ:
ممنونم ازتون که صریح گفتید
میشه بیشتر توضیح بدید ؟
:)
منظورتون زمان ظهور امام عصر هستش وحکومت امام معصوم ؟ اون که آرزوی همه ی شیعیان هست(حتی شده به ظاهر:( )
خب به نظرتون تا اون زمان باید چه کرد؟ باید جامعه به حال خودش رها بشه؟
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۵ آب‌گینه موسوی

خواهش می‌کنم و البتّه که همیشه نظرم را صریح می‌گویم یا اصلاً نمی‌گویم! :)

بله؛ سلام الله علیه.

اوّلِ نظرم نوشتم که فعلاً مجبوریم تابعِ نظم و عقلِ جمعی باشیم و شرایطی که الان داریم، خیرالموجودین است، با همۀ نقص‌ها و کاستی‌ها و بدبختی‌هایش...

پاسخ:
بله بله جسارت بنده را ببخشید آخه خودتون به این ویژگی ش اشاره نمودید:)
ان شاءالله و اللّهمّ رزقنا... ببرای هممون
درسته :دی
و متاسفانه

خواهش می‌کنم؛ چرا جسارت عزیزم؟! :)

من هم برای توضیحِ بیشتر گفتم.

 

پاسخ:
:)
به آقای ناشناس:

اولاً چرا ناشناس نظر می دهید؟
ثانیاً اثبات ادعای شما نیاز به سند دارد. آیا سند دارید؟ 

اینکه می فرمایید، برای اولین بار شاخص صادرات بیشتر از واردات شده یعنی چی، کجا و با کدام سند. اگر منظورتون صادرات نفت است، باید عرض کنم که صادرات نفت بشکه ای 30 دلار که افتخار نیست. هر چه بیشتر صادر کنیم به ضرر ماست. در دولت قبلی 600 هزار بشکه نفت صادر می کردیم با بشکه ای 120 دلار. یعنی فروش کمتر و درآمد بیشتر. الآن داریم یک میلیون و دویست هزار بشکه نفت صادر می کنیم با قیمت هر بشکه ای 30 تا 37 دلار. به نظر شما این افخار است؟
شما از پایین آمدن کدام تورم حرف می زنید؟ معلومه حساب دخل و خرج زندگی دست تون نیست و از گرانی مواد غذایی و پوشاک و بلیط قطار و اتوبوس و تاکسی و نان و میوه و این چیز ها خبر نداری. معلومه از واردات انبوه گندم و برنج، رنج نمی بری. معلومه از رکود بازار مسکن و نداشتن قدرت خرید مردم خبر نداری. و از همه مهم تر، امروز به برکت دولت دهم، بخش مهمی از واردات، که باید از مجرای قانونی وارد کشور شود، از طریق قاچاق دارد وارد مملکت می شود. که اثرات سوء خودش را دارد و دولت، متأسفانه هیچ عزم و اراده ای برای چلوگیری از آن ندارد. و این یعنی واردات پنهان!!
در بعد سیاسی هم همین بس که به برکت وادادگی دولت، داعش در دو نیم سال اخیر بخش عظیمی از سوریه و عراق یعنی استراتژیک ترین منظقه نزدیک به جمهوری اسلامی را تصرف کرده و کم مانده است که به کشور ما برسند.!
و باز در بعد سیاسی، متأسفانه کار ما به جایی رسیده که قریب به 500 نفر از حاجی های بی گناه در مکه و منا کشته می شوند و دولت با عزت ما ککش هم نمی گزد. حتی یک آه هم نکشید. عزت پاسپورت ایرانی هم پیشکش. فقط همین مانده بود که کشور چلغوزی مثل جیبوتی هم به ما توهین کند.
اینکه آقای ظریف هر روز بلند می شود و می رود التماس کند که آمریکا و 1+5 تعهداتشان را در باره برجام عمل کنند، در عرف دیپلماسی یعنی خفت. یعنی التماس، یعنی...
به خدا اگر تشر ها و خط و نشان های شجاعانه و به موقع رهبری علیه آمریکا و اسرائیل و انگلیس و عربستان نبود، الآن معلوم نبود وضع ما چه بود،
این را هم بگم که هیچ یک از این حرف ها به معنای دفاع از دولت قبل نیست. که او نیز مثل بعضی های دیگر اشتباهات خاص خودش را داشت. اما اینکه دولت روحانی که قرار بود اقتصاد کشور را صد روزه حل کند، هنوز بعد از سه سال دارد مشکلات کشور را به دولت قبل نسبت می دهد، این خودش یعنی اقرار به اینکه هنوز کشور کلی مشکلات حل نشده دارد که از حل آن عاجز مانده اند و به مردم دروغ گفته اند.و.....
پاسخ:
ممنون
برای آقای نایب 
تمام حرف هایی که من زدم بر اساس آمار های مرکز آمار ایرانه که الان تنها مرجع ارائه دهنده آمار در کشوره. اتفاقا آماری که درباره صادرات گفتم بدون در نظر گرفتن صادرات نفته. نمودارش هست مراجعه بفرمایید.
یه مشکل اساسی که هم فکر های شما داره اینه که آمار ها، چه داخلی چه خارجی رو قبول ندارن.
جالبه که کاهش تورم هم قبول ندارین. تورم درصد افزایش قیمت کالاها و خدمات در طول سال هست. کاهش درصد تورم به معنای کاهش سرعت افزایش قیمت کالاهاست نه عدم افزایش قیمت و یا کاهش قیمت. وقتی تورم صفر باشه افزایش قیمت وجود نداره وقتی تورم منفی باشه کاهش قیمت داریم مثلا در عربستان سالهاست تورم صفره یا در ژاپن تورم منفی. می گید گوشت و مرغ و میوه گرون شده، بله شده اما به قاعده گرون شده. حتما یادتون نیست که پنج سال پیش وقتی می رفتیم سوپر مارکت فروشنده قیمت ها رو نمی دونست بعضا قیمت ها هفتگی تغییر می کرد. مدرک من هم بقالی سر کوچه شماست می تونید برید ازش بپرسید، شاید ایشون یادشون باشه. 
لطفا به رفتار مراجع با رئیس دولت فعلی و قبلی توجه کنید. مراجع رئیس جمهور قبل رو به بهانه های مختلف به حضور نمی پذیرفتند، مرحوم استاد فاضل لنکرانی از مراجع تقلیدی بودند که در طول حیات هیچ وقت ایشون رو به حضور نپذیرفتند. همین طور مرحوم آیت‌الله بهجت. فکر می کنید چرا؟ این حرف من هم در آرشیو خبری خیلی از خبرگزاری ها هست.
بقیه حرف ها تون رو پاسخ ندم بهتره چون خیلی واضحه که مغرضانه نوشته شده 
لبیک یا علی 
لبیک یا خامنه ای 

حضرت آقا توی قلب ما جا دارن :) دوسشون می داریم از صمیم قلب 
پاسخ:
سلام خوش آمدید

خوب شد به این نکته اشاره کردید که من یادم بیاد اینم بنویسم که
نباید در حد معصوم ایشون را ستایش کرد  و... یه مشکلی که خیلی هامون دچارش شدیم :)

ممنون
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۸ برمودای خیال
کلاً استفاده از هرم برای توضیح مناسب نیست.

کمی نگاه دایره ای داشته باشید.

هرم ، متزلزل و با تغییر در اون باعث تخریب میشه. و با تفکرات فراماسونری بیشتر شبیه است.

اما اصل نظام که بر مبنای انقلاب اسلامی است بر اساس دایره است که نمادش میشه کعبه و طواف کنندگان به جهت متعالی شدن.
پاسخ:
نه دیگه در اون حد
به همین شکلی که داخل عکس هست که  شبیه مثلث شده
همه هم در حال نماز هستند
ولی ممنونم از تذکرتون
مطلب رو خوندم و خودم رو ملزم میدونم حتما کامنت بدم..
راستش من اصلا بحث های سیاسی رو دوست ندارم.یعنی از اینکه خودم بخوام بحث سیاسی کنم خوشم نمیاد..اگرچه گاهی یه چیزایی میگم..
ولی خیلی خوبه که یه نفر بنویسه و سایر افراد هم نظرشون رو بگن..

من فقط امیدوارم زودتر امام معصوم ما ظهور کنه تا همه ی مشکلات ما و جهانیان حل بشه...
پاسخ:
ممنونم نگارجان
بحث سیاسی رو اعصاب اما  سیاست جز جدا ناشدنی از زندگی بشر چه بخوایم واردش بشیم چه نخوایم
کلا عادت کردیم نظر ندیم بعد همه ی نقد هامون روی هم جمع بشه یهو منفجر بشیم و... به نظرم بده باید هرچند وقت یه بار هر دو جناح با هم مواجه بشن یکمی هم دیگه رو نقد کنند و...


امید هممون دیگه یعنی مشکلات این قدری پیچیده و تو در تو هست که دیگه راهی جز اون نمی مونه
ممنونم ازت که نظرت را گفتی عزیزم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۲ همسر سید علی
سلام دوستم 
عکست خیلی جالب بود .. زاویه عکس کاملا این مثلثی بودن رو به تصویر کشیده بود ...
اتفاقا این پستت من رو به فکر انداخت که اگه از راس هرم به هرم نگاه کنیم چه اتفاقی می افته ؟ اینطوری شاید بشه کمی نزدیک شد به مدل فکری راس هرم که قبل از آنکه راس هرم تذکری بدهند، و یا حرفی بزنند و خواسته ای داشته باشند ما به آن عمل کرده باشیم ..یعنی به جایی برسیم که بتونیم دقیقا مثل نوک هرم فکر کنیم و با همون زاویه بتونیم دنیای اطراف و اتفاقاتش رو رصد کنیم و اصطلاحا با بصیرت بشیم و افراد میانی هرم رو اونطور انتخاب کنیم که باید ...
و چقدر سخت می شه رسید به این مدل  فکری و زوایه نگاه ...
راستی خواستم خطاب به نظر سرکار یا جناب ناشناس حرفی بزنم ولی خب دیدم اونطوری کل پست به فنا میره ... :)
فقط یه مطلبی که به نظرم از تمام حرفهایی که می خواستم بزنم مهمتره اینکه چرا امام حکومت رو بعد از خودش به آقای منتظری نداد؟ چون به ایشون گفت تو بعد از من این کشور رو به دست لیبرالها میدی ...
آقای روحانی در این سه سال اثبات کردند که چقدر لیبرال تر از لیبرال های غربی هستند ...
و من چقدر دلم می سوزه برای اون فردی که وقتی ازش پرسیدم چرا می خوای به اینشون رای بدی گفت به خاطر اینکه لباس پیغمبر تنشه ... می تونه از اسلام دفاع کنه ...


پاسخ:
سلام بر تو ای عزیز
ممنون از دقتت :)
آره سخت خیلی فقط و البته رسیدن به این بصیرت یه چیز جمعی یعنی اگر هممون اکثر کف نشینان برسن بهش به قول شما انتخابشون بصیرانه میشه اما مشکل جای دیگه ست که این جا مجال گفتن نیست انگار





منم از یه نفر پرسیدم چرا میخوای به ایشون رای بدی گفت چون عزت پاسپورتو بهش بر میگردونه!!!
هر دو نشون میده مردم ما نقطه ضعف ها و قوت هاشون چی

من واقعا تو نظر دادن شانس ندارم
معمولا نظراتم میپوکه از هم

گفته بودم که چقدر این پست و مطلبش عالی و به جا بود و اینکه چقدر جمله های آخرت رو دوست داشتم-چند بار پشت هم تکرار میکنم برای خودم

من از کف به راس نگاه کردم... نگاه از کف به راس و به باقی گروه ها کاری است که اکثر اوقات از ساکنین کف سر میزند

از راس می شود کف را دید 

اما انگار از میانه هرم این امکان وجود ندارد!!


پاسخ:
قبل ارسال نظر ازش کپی بگیر(ctrl+Aبعدشم ctrl+c) بعد ارسالو بزن یه مدت آزمایشی


قربونت (ادامه ی پست شماست) اما حق مطلب را اون جور که باید و شاید ادا نکردم
:((
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۰ معبر سایبری فندرسک
سلام. خداقوت واقعاً
پاسخ:
سلام هم چنین
همین؟ نظری نداشتید؟
بعضی اوقات یادم میده.معمولا همین کارو میکنم. همون موقع که یادم میره نظرم میره هوا
پاسخ:
چه بد :((
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۱ الهه سالاری
از سیاست بیزارم و ذره ای امید به بهبود شرایط سیاسی کشورم ندارم پس نظری نمیدم.
فقط همینقدر بگم ک سالهای 91-93 دنبال موشکافی این مسائل بودم ک فهمیدم دونستنش جز آزار خودم نیست پس دل کندم... ولی هنوز میرم رای میدم چون با اینکه قبول دارم چ دردی این پشته و چ اتفاق قشنگی رخ نخواهد داد، بازم میترسم کم بذارم و ی روزی جلوی خودم شرمنده بشم...
پاسخ:
سیاست کثیف و هرچی بیشتر آدم واردش بشه بیشتر اذیت میشه و ناراضی میشه
کلا دونستن ،اذیت کننده است
اما به نظر من نمیشه کلا گذاشتش کنار و بی خیالش شد چون بخوایم و نخوایم حز زندگی روزمره مون هست
:)
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۶:۳۸ میثم علی زلفی
در این هرم هرچه از آراء مردم در انتخاب فاصله گرفتیم اشخاص صالح تر شدند.
امید، روزی برسد که در آن روز صالحین و هرم آنها حکومت کند.
پاسخ:
یعنی بعد از راس بهترین میشه قوه قضاییه-مجریه -مقننه!
:((
ان شاءالله
(البته الانم ناصالح نیستن ولی خوب اون زمان دیگه خیلی ایده آل و بی مشکل...)
ممنون
با سلام وعرض ادب
و آرزوی قبولی طاعات وامید بهره وری بیشتر از روزهای باقیماندۀ ضیافت زیبای الهی
ممنون از اینکه چند بار به وب الکی حقیر سر زدید و نظر مرقوم فرمودید.
و ببخشید که من باید می آمدم که نیامدم. اصل اولیه ی وب نویسی سر زدن در مقابل سر زدن است. ولی من رعایت نکردم.
در مورد مطلبتان هم نمی دانم چه بگویم. الان سرم درد می کند و خوب شدم نظر الکی ام را می نویسم.
فقط مثل اینکه این مطلب به آن مطلب زیبای مسئولیت ربط دارد.
نه؟
:)))
با تشکر مجدد از شما و قلمتان+دوستتان
پاسخ:
سلام
ان شاءالله هم چنین برای شما ...
وب الکی؟!
به این اصل اعتقادی ندارم هر جور راحت هستید عمل بفرمایید
ان شاءالله بهبودی حاصل بشه
بلی
ممنون که تشریف میاورید و می خوانید
سلام 
ممنونم از شما 

اما منظور من از لبیک دقیقا این بود که ایشون راه اهل بیت رو می رن و ما با آرامش کامل از ایشون هم پیروری و هم حمایت می کنیم ، ایشون بارها و بارها امتحانشون رو به ملت پس دادن ، فقط چشم بینا و دل بصیر حق طلب می خواد 

برای سلامتی حضرت آقا صلوات ختم کنید :) 

پاسخ:
سلام

منم نمیگم راه اهل بیت را نمیرن! و اینی که شما می فرمایید را درمتن پست بهش اشاره کردم
ولی میگم در حد معصوم نباید ستایش بشن همون جور که خودشون هم دوست ندارن
اگر دوست داشتین تشریف ببرین  khamenei.ir  چند دقیقه ی اول فیلم 19 دی 94 دیدار با مردم قم را یه نگاه بیندازید
چیزی که من میگم خلاف نیست اگر واقعا ایشون را دوست داریم و دل و عقل میگه باید ازشون تبعیت کرد تا زمان ظهور امام زمان پس بهتره این یه مورد را هم بپذیریم نه این که هر کدوم حرف ها باب میل بود بگیم باشه بقیه را بگیم خودم بهتر میدونم
مخصوصا در مورد ابراز علاقه به خودشون!!

۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۵ برمودای خیال
این عکس که یه ترفند عکاسی است که این شکلی شده و آخه کی دیدید اینجوری وایسن برای نماز ؟!
اصل نماز که اینجوری نیست!

اگر هم اینجوری وایسادن که باز هم نشونه خوبی نداره که این افرادی که مسیر مستقیم خط نماز ها رو بر هم زدن در پی تغییر ماهیت هستن و بر هم زدن اصل نماز.
پاسخ:
بله متوجه هستم که برای ترفند بود... از زاویه های دیگه هم عکس هست...چون جا تنگ بوده خیلی نزدیک بهم واستادن "اینم"منبعش
بله حرف شما متین
مثال مدل هرم و اشکالی که باعث بشه حاشیه جذاب تر از متن بشه دیگه تکرار نمیشه :(
ممنونم
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۹ میثم علی زلفی
رهبری قضاییه مقننه و مجریه
بالاخره مقننه یک واسطه می خورد
پاسخ:
برای رئیسش فقط منظورتون بود!!
من فکر کردم کلی میگید !!

"درباره روحانی باور کنید دارید اشتباه می کنید."
منم با ناشناس موافقم.
روحانی بهترین رئیس جمهوری نه تاریخ ایران که بهترین پرزیدنت تاریخ کره ی زمین شاید هم تاریخ کره ی مریخ و حومه هستش.
شما درباره یروحانی دارید اشتباه می کنید. باور کنید.
:))))


پاسخ:
:)
کاش این جوری بود :(

کاش یه مقدار کسانی که از جناب روحانی حمایت میکردن انصاف داشتن
تعریف الکی که فایده ای نداره
باید منصف بود
عملکردشون که نشون نمیده بهترین باشن!
 آره شاید بهترین پرزیدنت کره ی مریخ باشن...
پاسخ:
:)
:(
کاش دور دیگه یه رئیس جمهور خوب بیاد سر کار خسته شدم
البته فکر نکنم این رویای من محقق بشه
+شوخی کردن دوستان...
عکس نوشته هایی که میزاری واقعا عالی ان ...
پاسخ:
قربون محبتت :*
ممنونم از همراهیت و توجه هات :*
آخه من خسلس دوسشون دارم ، قطعا ستایش لایق هیچ بنده ای از بندگان خدا نیست و مخصوص ذات ربوبی الله هست . 
من با شما هم جهتم ، بحث من لحن مهربانانه داشت نه خدایی نکرده تند و افراطی :) 

التماس دعا 
پاسخ:
پس خدا را شکر

محتاجم به دعا
هههه ههه! چه عکس نوشت بامزه ای :)
البته اگر به مقام امامت بعضی انبیا هم توجه کنیم صحتش از بین میره اما جالب بود خوشم اومد :)
پاسخ:

آره خلاقانه بود

مقام نبوت ائمه داشتیم؟!فکر کنم صحت داشته باشه چون اونها در درجه اول نبی بودن دیگه امام تنها که نبودن نیست؟

خدا را شکر‎:)‎

سلام خانم متقی.
این دوستتون نظر بنده رو جدی تلقی فرمودن.
بگید این طور نیست و این نجفی له له می زنه دوره ی این حضرات اعتدالی سر بیاد و نسلشون گم بشه و یه سور حسابی بده.
:)))
ممنون

پاسخ:
سلام
با سبک شما آشنا نبودن ازین بابت اشتیاه شد
گفتم همون موقع بهشون
حالا این ها برن تضمینی هست که یکی بهتر بیاد؟
والا!
:(
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی